Turniej Laser Tag - Starcie Gigantów!
Cyklicznym wydarzeniem odbywającym się w Kwaterze Głównej są turnieje - jednokrotne spotkania, podczas których naprzeciw siebie stają utworzone przez Was drużyny. Na najlepszych czekają atrakcyjne nagrody w postaci wejściówek dla Was i Waszych znajomych. Takie starcia organizujemy mniej więcej 2 razy w roku.
Obecnie turnieje rozgrywane są w Kwaterze Głównej w Opolu.
Oto jak wygląda przykładowy przebieg oraz zasady turnieju:
Drużyny:
- drużyny 4-osobowe;
- ilość miejsc ograniczona (tylko 16 drużyn).
Koszt udziału w turnieju:
- 40 pln/os (tyle co standardowe wejście) dla pierwszych szczęśliwców;
- 60 pln/os dla pozostałych.
Nagrody na podium:
I miejsce: 2h w Kwaterze (dla max 20 osób) + niespodzianki :)
II miejsce: 1h w Kwaterze (dla max 10 osób) + niespodzianki :)
III miejsce: 1h w Kwaterze dla drużyny (dla 4 osób) + niespodzianki :)
Podczas trwania turnieju na terenie Kwatery Głównej do Państwa dyspozycji są piłkarzyki, wrzutomat z dartami, możliwość pogrania ze znajomymi w różne gry planszowe oraz szereg dodatkowych atrakcji :)
Ważne!
- prosimy o e-maila ze zgłoszeniem na adres grzegorz.szymanski@kwateraglowna.pl z nazwą drużyny i jej składem (nicki/imiona zawodników mają limit 10 znaków);
- następnie należy uiścić wpłatę wpisowego za całą drużynę i przesłać potwierdzenie na maila sztab@kwateraglowna.pl do piątku przed wydarzeniem do godziny 22 bądź wpłatę osobiście w siedzibie do godziny 17 w sobotę przed wydarzeniem;
- w dalszej kolejności prosimy o potwierdzenie telefoniczne udziału na nr 513053183 (w godz. 12-22) do soboty przed wydarzeniem do godz. 17:00;
- w sobotę do godz. 22:00 wysyłamy na Wasze adresy rozpiskę przebiegu turnieju ze składami i przypisanymi numerami kamizelek oraz orientacyjnymi godzinami poszczególnych potyczek;
- o udziale decyduje kolejność zgłoszeń potwierdzonych wpłatami za turniej, liczba miejsc ograniczona do 16 drużyn.
- system rozgrywki ustalony zostanie w momencie poznania ilości zgłoszonych drużyn, przy maksymalnej ilości będą 4 grupy po 4 drużyny, z których do dalszej eliminacji wyjdzie po jednym lub dwa zespoły (w zależności od koncepcji całego turnieju);
- poszczególne mecze będą rozgrywane w czasie około 10 minut;
- Organizator pozostawia sobie prawo zmiany powyższych wytycznych turnieju.
REGULAMIN TURNIEJU
- Ustawienia standardowe gry, w tym base respawn i friendly fire ON .
- Wydłużony czas do startu (60sek.) - oba teamy muszą zacząć w swoich bazach.
- Bezwzględny zakaz łapania za karabin innego uczestnika /kontaktu fizycznego z współgraczem.
- Bezwzględny zakaz zasłaniania czujników kamizelki.
- Na turnieju obowiązuje permanentny zakaz kampienia! Wszystkie rozgrywki, w których nie zostanie osiągnięty poziom 10 fragów (punktów), zostaną potraktowane jako remis, ewentalnie sędzia po zbadaniu sytuacji może arbitralnie zmienić tę decyzję na korzyść z jednej z drużyn.
- Osoby pod wpływem alkoholu nie mogą brać udziału w rozgrywce.
- Osoba ze Sztabu może przebywać na Arenie jako neutralny sędzia i obserwować rozgrywkę.
- Odczyt danych po grze odbywa się po kablu.
- Uczestnicy zobowiązani są do sprawdzenia stanu baterii przed grą.
- Uczestnicy zobowiązani są uważać na połączenie kablowe karabinu i kamizelki w trakcie gry, a wszelkie zastrzeżenia techniczne muszą zgłaszać do Sztabu przed rozgrywką.
- W meczach eliminacyjnych gracze są zobowiązani do zakładania prawidłowych numerów kamizelek zgodnie z otrzymaną rozpiską przed turniejem.
- Ostrzeżenia: pierwsze - dyskwalifikacja zawodnika, który dopuścił się łamania zasad (drużyna gra dalej w pomniejszonym składzie), drugie - dyskwalifikacja drużyny.
- Wyniki wiążące to suma punktów z danej rundy. W przypadku remisu wiążąca jest liczba punktów zdobyta na przeciwniku (bez uwzględniania ujemnych). Gdyby wynik remisowy wciąż się utrzymał, rozgrywana będzie dogrywka 5-minutowa na zasadzie auto respawn.
- O wyjściu z grupy decydować będzie ilość zwycięstw z przeciwnikami, w drugiej kolejności ilość zdobytych punktów w ogóle.
W sytuacjach nieprzewidzianych lub spornych, ostateczne rozwiązanie ustala Sztab (obsługa Kwatery Głównej).
W razie pytań bądź chęci zgłoszenia się na turniej, prosimy kierować wiadomości na adres: turniej@kwateraglowna.pl